nedeľa 21. novembra 2010

Nepal Kathmandu

Kathmandu

Po pristati a vizovych formalitach som zistil, ze na letisku nefunguje bankomat, takze som nasiel taxikara, ktory ma odvezie do hotela a cestou sa zastavime v bankomate. Samozrejme ma doviezol do hotela, ale do zleho. Bol vecer a bol som unaveny, kedze lietadlo meskalo. Slovensky T-mobile nema v Nepale roaming, a tak som sa nemohol spojit so Sasom, v ktorom hoteli su ubytovani. Zacal som vybavovat nepalsku sim kartu, aby som mohol byt v kontakte s ostatnymi. V Nepale bol ale zaciatok najvacsieho sviatku a nikomu sa uz nechcelo robit, preto kartu kupit nebol problem, ale zaregistrovat uz ano. Nakoniec sa mi to podarilo a spojil som sa so Sasom. Ubytoval som sa a uz bolo 10 hodin vecer. Na druhy den som sa popozeral po stvrti Thamel, ktora je plna obchodikov a restauracii, oproti Indii to vyzeralo ako v Europe. Popozerali sme nejake trekerske oblecenie a isli vybavit povolenie na Annapurna circuit. Kathmandu bolo velmi podobne Indii s tym, ze mne pripadalo cistejsie. Po 2 dnoch prisiel aj Brano, takze sme na dalsi den mohli vyrazit na cestu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára