piatok 17. decembra 2010

Malajzia KL-Phuket Thajsko

Do KL sme prisli v noci, Brano sa ubytoval pri stanici KL Seentral a ja som siel do mesta, kde ma cakala Sasa. Este som sa trochu natahoval s taxikarmi, ale nakoniec som nasiel normalneho. Dal som mu instrukcie a za 5 minut sme boli v spravnom hoteli. Sasa ma cakala v lobby, tak som sa aspon nemusel vypytovat. Velky ruksak som nechal v Branovom hoteli, takze sa mi islo lahko. Ani jednemu sa nam nedalo spat, mali sme si tolko co povedat . Sasa uz 5 noci mala casovy posun, ktory jej nedovolil spat, ja som tiez nebol unaveny, tak som si isiel upratat veci v pocitaci a ona sa pokusala zaspat. Rano okolo 10tej sme sa zobudili, naranajkovali, porozpravali a po obede okolo 14tej sme vyrazili za Branom a Basom (ktory do KL dobehol na visa run), s ktorymi sme sa mali stretnut, ale nenasli sme sa, takze sme sa najedli sami a pomaly sa vybrali na letisko. Pocas dna som si vsimal take veci, ze na ulici vas nikto neotravuje, nikto nezobre, nie su tam hovna a hlavne nikto netrubi z kazdej strany, vsade normalne prechody, vytahy, ... Proste KL sa mi zdalo byt uplne ciste mesto, kde sa da normalne zit (ked som prisiel zaciatkom roka, mal som opacny pocit). Ked cestujete, je dost dolezite odkial clovek prichadza, pretoze ked som prisiel do KL prvy krat vo februari z Thajska a Europy, tak sa mi to zdalo byt spinave mesto. Teraz po par mesiacoch, ked som sem prisiel z Indie, tak sa mi zdalo, ze KL je cistejsie ako Singapur alebo ine europske mesta. Uzival som si radost a pokoj na uliciach, vsadepritomne obchadzanie a vyhybanie sa. V restauraciach sme dostali pribor, keramicke taniere, wifi pripojenia na kazdom rohu, v autobuse ma kazdy svoje miesto, nikto nesedi na streche a hlavne autobusari netrubia 20 x za minutu, klimatizacia funguje, smetne kose na rohoch ulic. Proste zdalo sa mi prijemne byt v civilizovanej krajne. Na letisku sme sa stretli s Branom a zvitali sa s Basom. Vsetci sme spolu odleteli na Phuket do Thajska

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára